رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: به مناسبت رژه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران محدودیت‌های ترافیکی در مرکز این استان اعمال می‌شود.

نیم دری:

رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: به مناسبت رژه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران محدودیت‌های ترافیکی در مرکز این استان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ “محمد صادقی  در جمع خبرنگاران با تبریک روز ارتش به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور اجرای هر چه با شکوه تر مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محدوده بلوار ساحلی و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم با همکاری کلیه عوامل پلیس راهور و انتظامی اجرا می شود.

وی بیان کرد: از ساعت ۶ صبح ۲۹ فروردین تا پایان مراسم ورود هر گونه وسیله نقلیه شخصی و عمومی به بلوار ساحلی محدوده میدان هوایی تا دوربرگردان نفتکش ممنوع است.

رییس پلیس راهور استان بوشهر افزود: همچنین شهروندان در خصوص تعیین مسیر حرکت پیش بینی‌های لازم را انجام داده و از معطلی در ترافیک اجتناب کنند.

وی یادآور شد: پارک کردن وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ روز ۲۸ فروردین در بلوار ساحلی و در محدوده رژه نیروهای مسلح ممنوع است و در صورت پارک یا توقف، ماموران پلیس راهور با جرثقیل اقدام به انتقال خودرو به پارکینگ خواهند کرد.

صادقی ادامه دادد: ورود و عبور هرگونه وسیله نقلیه شخصی و غیر مجاز به ستون‌های رژه ادوات و خودروهای نظامی در هنگام تردد در معابر برای حرکت به سمت محل برگزار مراسم و برگشت به یگان‌های نظامی ممنوع است.

وی اظهار کرد: شهروندان مانند همیشه با صبر و حوصله نهایت همکاری و احتیاط در رانندگی داشته باشند و مسیرهای حرکت خودروها و ادوات نظامی فاصله طولی و عرضی مناسب و ایمن را رعایت کنند.