استارتاپ گردشگری بومزاد بوشهر با حضور محمد ابراهیم لاریجانی مدیر کل تبلیغات و بازار یابی وزارت میراث فرهنگی رونمایی شد.

ه گزارش  نیم دری نیوز و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرگردشگری و صنایع دستی بوشهر استارتاپ گردشگری بومزاد بوشهر با حضور مدیرکل تبلیغات و بازار یابی وزارت در سومین روز از نمایشگاه تهران رونمایی شد.

بوشهر با جاذبه های فراوان گردشگری در سال های اخیر از نظر توسعه زیر ساخت های گردشگری رشد خوبی داشته که اقامتگاه ههای بومگردی یکی از مهمترین این زیر ساخت ها بوده و با توجه به فاصله های زیاد برخی از این اقامتگاه ها از مرکز استان ، با ایجاد سیستم رزرواسیون الکترونیک این فاصله کوتاه شده و گردشگران را در راه انتخاب هرچه بهتر مقصد سفر یاری می رساند.

با توجه به اینکه ناب ترین اطلاعات را در هر منطقه کارشناسان محلی دارند بنابراین اسامانه قابلیت ثبت کارشناسان محلی را در یکی از بخش های خود دارد و می کوشد که با ایجاد اشتغال پایدار بومیان ، نقش بسزایی در توسعه اشتغال و اقتصاد روستایی ایفا کند.

وجود چنین سامانه هایی سفر را تسهیل می کند و همچنین با مدیریت زمان ، بستن تورهای جامع و مدیریت مالی بهتر به گردشگران این امکان را می دهد که از سفر خود بیشتر لذت ببرند.

برروز رسانی امکانات نرم افزاری توسعه گردشگری یکی از اولویت ها بوده و با چشم انداز افزایش ورود گردشگر داخلی و خارجی به استان بوشهر این قبیل فعالیت ها بیشتر در آینده صورت می پذیرد.

  • منبع خبر : میراث قرهنگی بوشهر