رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: مسوولان قضایی در همه حال برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و حقوق عمومی را تا حصوص نتیجه پیگیری کنند.

نیم دری:

رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: مسوولان قضایی در همه حال برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و حقوق عمومی را تا حصوص نتیجه پیگیری کنند.

مهدی مهرانگیز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه اظهار کرد:مسئولان قضایی باید نسبت به صیانت از حقوق بیت المال اهتمام ویژه داشته باشند و هر جا که تضییع حقوقی در حوزه قضائی و در هر زمینه‌ای مشاهده کردند ورود کنند.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع و مردمداری در هر حوزه قضائی از اولویت‌های انتخاب مسئولان قضائی است.

مهرانگیز یادآور شد: مسئولان حوزه‌های قضائی باید مردم‌دار باشند و مردم بتوانند به راحتی با آن‌ها دسترسی داشته باشند و درخواست‌ها و نظرات خود را بیان کنند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: یکی از موارد حقوق عامه نقاط حادثه خیز است که باید در جهت اصلاح این نقاط اقدام شود.

وی از مسئولان قضائی استان خواست نسبت به زمان رسیدگی‌ها و اطاله دادرسی حساس باشند و اجازه ندهند که روند رسیدگی به یک پرونده بیش از حد معمول طولانی شود چرا که این موضوع باعث فساد می‌شود و اثر بازدارندگی آن نیز کم می‌شود.

رئیس کل دادگستری بوشهر با تاکید بر تعامل و ارتباط دو سویه با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان اظهار کرد: مسئولان جدید قضائی باید در راستای حفظ امنیت مردم و ایجاد احساس امنیت پایدار در جامعه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

در این مراسم از زحمات “موسوی پویا ” تقدیر و “ فاطمیان ” به عنوان رئیس جدید دادگاه عمومی بخش ریگ معرفی شد.